КИЇВОБЛГАЗ: черги, істерика, відсутність керівництва

0 1

Києво-Святошинська ФЕГГ ПАТ «КиївОблГаз» зобов’язала мешканців Софіївської Борщагівки переукласти договори у зв’язку зі зміною реквізитів. Проте, жодних умов для організації процесу не забезпечила.

Офіційно свою роботу КиївОблГаз розпочинає о 8-мій ранку, але сьогодні станом на 9.10 прийом громадян так і не розпочався. Посилаючись на проблеми з програмою працівники установи відмовляються надавати відвідувачам навіть усні консультації. До слова, люди займають черги та пишуть списки задовго до відкриття установи.

Моя спроба отримати роз’яснення щодо пакету документів, які слід надати для переукладання договору завершилася істерикою оператора відділу обліку та балансів газу Сочнєвої Ольги Миколаївни, яка не забажала почути навіть суті звернення, а на спробу відзняти її поведінку на камеру вирвала телефон і вибігла в коридор.

Начальника відділу Шлак Людмили Вікторівни на робочому місці також не виявилося.

Ввечері подав офіційне звернення 🙂

Звернення до КиївОблГазу

Більше про звернення та запити громадян дивіться у відео.

Автор: Андрій Сидоренко, мешканець Софіївської Борщагівки

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Київщини".
Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора. Головний редактор: Ірина Федорів