Загроза сутичок на Новобіличах: мешканці самовільно перекрили Обухівську

0 2182

Жителі приватного сектора та однієї висотки поставили бетонні блоки на проїзній частині вулиці. Їм заважає потік машин із Ірпеня. У години-пік із Приірпіння люди їдуть на роботу. Після ремонту дороги тут рух пожвавішав. Мешканці сусідніх висоток обурені, бо їм відрізали шлях до шкіл, дитсадків та поліклініки. Це також єдина коротка дорога до метро Академмістечко. І її перекрили протиправно.

27 грудня ввечері біля бетонних барикад зібрались жителі Новобіличів. Вийшли і ті, хто виступає  за відновлення проїзду, і ті, хто встановив блоки. Ситуація була напружена і мало не дійшло до сутичок.

Мешканцям близько 600 квартир з новобудов на вулиці Наумовича та Обухівській поблизу озера перекрили доступ до життєво необхідних об’єктів інфраструктури: поліклініки, шкіл, дитсадків, зрештою, виїзду до метро Академмістечко.

Це створює реальну небезпеку для життя як мінімум 1500 жителів, адже вже неодноразово водії “швидких” скаржились, що проїхати не реально, потрібно об’їжджати вулицею Булаховського та Кільцевою дорогою. Для розуміння в години пік –  20-30 хвилин відсутності ”швидкої” може призвести і до фатальних наслідків для хворого.

Жителі багатоповерхівки на Ушакова, 34 (які, ймовірно, перекрили вул. Обухівську) вчиняють кримінальний злочин лише заради свого комфорту, при цьому створюють небезпеку і надвеликий дискомфорт для десятків тисяч мешканців масиву.

Ініціативна група та небайдужі мешканці сусідніх  новобудов зібрались на місці перекриття та викликали поліцію, щоб зробити заяву про злочин. Активісти мали намір негайно усунути правопорушення і демонтувати блоки.

Ще до прибуття поліції до бетонних блоків підійшли ті, хто ймовірно, перекрив дорогу.

Поміж гучними суперечками різних сторін, було зрозуміло, що ті, хто перекрив дорогу, ні за яких обставин не хочуть, аби рух було відновлено. Мовляв, щодня тисячі автівок з Ірпеня і Приірпіння проїжджають повз їхній будинок, це завдає їм дискомфорту. Тобто нехай увесь масив Новобіличів та частково Біличів терпить дискомфорт від ірпінських авто, а ось ми такі особливі, перекрили собі дорогу щоб бути у комфорті і теплі?

Рух автівок став більш інтенсивний і спонукав мешканців до радикальних дій, оскільки цю дорогу поремонтували і водії після ремонту спрямували свої автівки до Академмістечка.

Деякі прихильники перекриття дороги цілком серйозно стверджували, що асфальтована дорога по вул. Обухівській –  це “їхня прибудинкова територія”, тому вони нібито мають повне право її перекрити. А чи не задорога пішохідна зона?

Інші були куди більш радикальні, мовивши, що вони не просили асфальтувати дорогу, то ж ті, хто хоче відкрити дорогу може цей асфальт з собою забирати.

“Перекриття доріг є незаконним заходом, котрий створює проблеми та дискомфорт іншим особам, зокрема водіям та пасажирам. Виконавцям даних перекриттів необхідно знати, що за встановлення перешкод, а бетонні блоки якраз є такими, передбачена кримінальна відповідальність за ч. 1 ст. 279 ККУ. А це штраф від 850 до 2550 гривень або виправні роботи на строк до двох років, або арешт на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років”, – коментує ситуацію юрист, Максим Хаврат.

Основна адекватна та актуальна претензія місцевих мешканців була в тому, що оскільки дорогу не так давно заасфальтували, по ній автомобілі їздять з високою швидкістю, а, оскільки, тротуари вузькі, а також оскільки зимовий період, на дорозі сніг та крига, дітям доводиться ходити по проїжджій частині, чим вони наражаються на шалену небезпеку. Але снігу 27 грудня вже не було.

Також активісти намагалися отримати роз’яснення відділу відновлення благоустрою щодо того, як прибрати блоки.

“Ми відкривали проїзд в цьому місці двічі. Останнього разу місцеві мешканці порізали вантажівці шину. Ви знаєте, скільки така шина коштує? 5 тисяч, не менше. Тому пишіть звернення на РДА та КП “Київблагоустрій”, тоді блоки приберуть”, – коментує Роман Баришовець, керівник відділу.

Мало просто прибрати блоки. Треба комплексно підходити до вирішення проблеми. Щоб обмежити швидкість руху треба встановити “лежачі поліцейські”. Можна й не чекати, поки це зробить влада, адже це, як мінімум не суттєво дорожче за винаймання спецтранспорту, який поставив бетонні блоки.

Для зменшення кількості машин та зниження інтенсивності руху – зробити рух цією ділянкою вулиці Обухівської – одностороннім. Так само, як це зроблено на паралельній вулиці Осінній. Ці прості заходи дозволять визволити масив із заручниках одного єдиного будинку, а також частково вирішаться важливі проблеми мешканців з безпекою дітей та кількістю автівок.

Активісти сьогодні звернулись до очільника Святошинської РДА.

“Про ситуацію мені повідомили. Є дорожні знаки, водії мають ними користуватися та слідувати їм.. Основне питання – правильна організація руху. У перший робочий тиждень проведемо робочу нараду зі всіма службами, які до цього причетні. Тоді будемо озвучувати рішення. Розглянемо можливість прибрати блоки до нового року, бо на проїзній частині вони лежать незаконно”, – коментує ситуацію “Громаді Київщини” Володимир Каретко, очільник Святошинської РДА.

Перекриття ділянки – це лише наслідок давньої проблеми – незавершеної транспортної розв’язки ірпінської дороги. Чиновники “зекономили” кошти та не добудували частину дороги до вулиці Робітничої. Тому тепер транспорт курсує через серце спального району. Для порівняння, вже зараз кількість автівок з Ірпеня така ж, як із Борисполя та Броварів, які в’їжджають до Києва по великих автомагістралях. Також не зроблено розв’язки біля станції Новобіличі. Саме сюди мають дотягнути червону гілку метро.

Якщо би все працювало, як було заплановано, людям зараз би не довелося захищати проїзди від транспорту зі столичних околиць.

“Громада Київщини” буде моніторити, як чиновники та правоохоронці вирішуватимуть це питання після Нового року.

 

 Автор: Олександр Аронець, мешканець Новобіличів

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Київщини".
Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора. Головний редактор: Ірина Федорів