Проект реконструкції Чорнобильської необхідний – департамент транспорту КМДА

0 965

Добудову вулиці Чорнобильської має погодити Мінінфраструктури і Укравтодору. Обговорення цього питання ініцювали мешканці Новобіличів на транспортній комісії Київради. Департаменту транспорту КМДА доручили обговорити схему руху на Обухівській з мешканцями та депутатами Київради.

31 січня на засідання транспорної комісії прийшло до 30 мешканців з району Новобіличів. Саме тут доходить до сутичок між місцевими мешканцями через перекриття доріг.

Причина соціальної напруги криється у великому потоці транспорту з Приірпіння. Інтенсивність руху така ж як  з Броварів чи Борисполя. Але транспорт із Приірпіння, щоб об’їхати типові 40-хвилинні затори, їде вузькими вуличками приватного сектора та вулицею Обухівською. Це створює небезпеку життю та здоров’ю пішоходів: вулиці не обладнані достатньою кількістю світлофорів, «зебр» та інших засобів регулювання й уповільнення швидкості, –  зазначає представник ініціативної групи мешканців Олександр Аронець.

Голова транспортної комісії Олексій Окопний підтвердив серйозність проблеми та дав протокольні доручення:

Департаменту транспортної інфраструктури вжити всіх заходів щодо реконструкції вул. Чорнобильської (добудови Чорнобильської до Булаховського), а також провести громадське обговорення проекту реконструкції на базі Святошинської РДА, на яке запросити ініціативну групу та депутатів Святошинського району. А також рекомендувати Святошинській РДА із залученням департаменту транспортної інфраструктури, КП “Київдорсервіс”, Київавтодору, депутатів Святошинського району провести обговорення схеми організації дорожнього руху вулиці Обухівської та прилеглих вулиць. Для того, щоб розробити таку схему руху, яка б забезпечувала безпеку киян та змогу рухатись автотранспорту.

Директор департаменту транспорту Сергій Симонов наголосив, що проблема транспортного колапсу на Новобіличах та Біличах існує з 2014 року, а також підкреслив, що розв’язання питання проблемної вулиці Обухівської не вирішить загальну проблему:

Нам потрібно робити проект реконструкції вул. Чорнобильської. Зазначений проект в Київавтодорі є. Проте з цього року ми фінансуємо реконструкції тільки за рахунок дорожнього фонду і зазначений об’єкт також було включено в кошт дорожнього фонду і був направлений на погодження до Мінінфраструктури і до Укравтодору. Я вважаю, що там проблем не буде і в разі схвалення цього проекту ми в цьому році почнемо роботи. Будемо намагатися на цьому тижні отримати вже погодження в Укравтодорі.

Мешканці наполягають на оперативному вирішенні цієї проблеми:

Потрібно внести зміни до бюджету Києва та проголосувати за продовження вулиці Чорнобильської до вулиці Булаховського, адже це бодай частково зніме проблему транспортного потоку з Приірпіння, – наголошує депутатам під час засідання комісії Олександр Аронець.

Транспортна проблема для масиву Новобіличів не нова, проте депутати не намагаються її вирішувати. Вулиця Обухівська, яка потрапила в епіцентр конфлікту, розташована на окрузі депутата від “Солідарності” Іллі Сагайдака.

Депутат, який раніше очолював Святошинську РДА, а також був заступником Кличка з транспортних питань, ніяким чином не долучається до вирішення проблеми.

Депутат нашого округу від Святошина не помічає цієї проблеми. Навіть, коли дійшло майже до сутичок через заблоковану вулицю, він не намагався втрутитися у ситуацію. Я намагалась йому додзвонитися, проте після звільнення з КМДА він змінив номер телефону. Депутатка Вікторія Муха допомогла з організацією зустрічі представників громади та очільника Святошинського району. Прохор Антоненко за дорученням ініціативної групи виніс на обговорення добудову Чорнобильської. Дивує позиція Сагайдака, який повністю дистанціювався від району, – каже Віта Думанська, місцева активістка.

Зауважимо, що Сагайдак, за результатами моніторингу руху ЧЕСНО потрапив до кандидатів на відкликання. Він не відвідує засідання транспортної комісії належним чином.

Члени ініціативної групи сподіваються на конкретні дії з боку депутатів та органів місцевої влади:

Депутатам ми повідомили проблеми на районі, донесли до них інформацію, що потрібна додаткова дорога і треба зробити покриття на Наумовича. Важливо вирішувати питання з потоком з Ірпеня. Нам сказали, що це питання не швидкого вирішення. Але треба йти на наступні засідання і контролювати виконання доручень, – ділиться враженнями від участі в засіданні комісії житель масиву Андрій Мацарський.

Єлизивета Ніконенко, яка виступає за перекриття вулиці Обухівської коментує засідання транспортної комісії:

Хотілося б, щоб проблема вирішувалась. Я за те, щоб перекрити дорогу, бо вона небезпечна для проїзду машин, оскільки там ходить багато людей. Дорога не пристована для пішоходів. Хотілося щоб перекрили, поки відремонтують об’їзні шляхи. Депутати кажуть, що проект є і починаючи з  цього року буде активно впроваджуватися. Ще треба продовження Ушакова до проспекту Перемоги.  Важливо, щоб це питання також не випускали з уваги.  

Нагадаємо, ще напередодні нового року була загроза сутичок місцевих мешканців, через самовільне перекриття вулиці Обухівської. У січні мешканці кілька разів розблоковували вулицю, після чого її остаточно розблокували представники “благоустрою”.

24 січня у Святошинській РДА відбулась зустріч членів громади з очільником Святошинської РДА, Володимиром Каретком, на якій РДА доручила дорожнім службам розробити безпечну схему руху по Обухівській.

 

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Київщини".
Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора. Головний редактор: Ірина Федорів