Комісія Київради не підтримала петицію киян за сучасний шляхопровід на Шулявці

0 132

Транспортна комісія Київради вдруге не підтримала петицію киян щодо проведення архітектурного конкурсу на краще рішення реконструкції Шулявського шляхопроводу. Про це пише член комісії депутат Прохор Антоненко на своїй сторінці в Фейсбук.

“Транспортна комісія Київради вдруге не спромоглась підтримати петицію щодо проведення архітектурного конкурсу на краще рішення реконструкції Шулявської шляхопроводу. Всього три голоси з п’яти потрібних дали депутати на підтримку волі десяти тисяч киян”, – пише Антоненко.

На думку депутата, немає нічого дивного, що більшість від БПП та “Єдності” не дала голосів за петицію.

“З більшістю все зрозуміло – Кличко віддав підряд своєму другу Микитасю“, – пояснює “свободівець” і дивується, чому за петицію не проголосували двоє “опозиціонерів” – “батьківщинівець” Ігор Галайчук і “самопомічівець” Максим Борозенець.

Зауважимо, що єдиний депутат із БПП “Солідарність”, який проголосував за сучасну розв’язку – Ілля Сагайдак, який свого часу був звільнений з посади заступника міського голови саме після обвалу Шулявського шляхопроводу.

За словами депутата від “Самопомочі” Олексія Руденка при повторному голосуванні його однопартієць Борозенець був “За” сучасну розв’язку, запропоновану киянами в петиції, але забракло одного голосу “батьківщинівця” з Теремків Ігоря Галайчука.

Нагадаємо, 4 липня 2018 року транспортна комісія вже відмовлялася розглянути петицію киян. Петиція киян проти застарілої схеми розв’язки, яку автори петиції охрестили “недочотирилисником”.

Напишіть відгук

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Київщини".
Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора. Головний редактор: Ірина Федорів