Як заради порятунку “київської пустелі” роздягаються дівчата (ФОТО)

3 820

Піски на Осокорках – гарна локація для митців. Фотографам подобається, що можна знімати жіночі портрети на фоні майже незайманої природи.

“Київська пустеля – це велика маса піску, намитого колись з озер, – розповідає активіст Віктор Сірко. – Але зараз піску вже так багато, що він став натуральною пустелею, у деяких місцях з деревами. І все це на півострові, з трьох сторін оточеному водою. Це унікальний пустельний ландшафт – дуже популярний для зйомок. Екзотики додає, що на горизонті до піску додаються багатоповерхівки!”.

Приміром, фотограф Владислав Янченко нещодавно влаштував серед очерету фотосесію.

А до того дівчата розмалювали свої тіла, рятуючи Осокорки від забудови.

І кожен намагався привернути увагу до можливого знищення ділянки з луками та пісками на околиці Києва.

Нагадаємо, вже не перший рік люди протестують проти будівництва банком Аркада 43-х багатоповерхових панельних будинків на 100 тисяч жителів на ділянці на лівому березі Дніпра – житлового масиву “Патріотіка”. Замість того активісти вимагають створення екопарку “Осокорки”. Але будівництво вже розпочато.

Пустелю обирають для зйомок й інші митці, які навіть не знають про можливу забудову.

Наприкінці червня 2018 року у пустелі відбувалися зйомки одного з епізодів короткометражного фільму “Серце Всесвіту” – історія про боротьбу добра і зла, про битву за артефакти, за допомогою яких можна управляти всесвітом. Саме тут дівчата-воїни танцювали танець вогню.

фото – Інформатор

Київська пустеля стала й місцем зйомок кліпу гурту “Був’є” “Голову”.

На відео ми можемо бачити співака Сашка Положинського на фоні київських пісків.

А рік тому Гурт “B&B project” представив інструментальну кавер-версію пісні гурту Океан Ельзи “Не йди”.

Локацією для цього відео стала також “Київська пустеля”.

Напишіть відгук

Використання матеріалів сайту лише за умови посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на "Громаду Київщини".
Редакція може не поділяти думок чи висловлювань автора блогу чи коментатора. Головний редактор: Ірина Федорів